Software d'efectes i de ritmes.

Pianistes, flautistes, bateries, violinistes, panderetistes, trombonistes, zambombistes, trianglistes, trompetistes, dentistes, digeridooistes, i tots els altres istes, feu pinya aqui!

Software d'efectes i de ritmes.

EntradaAutor: sergei » 09 ago. 2008, 18:28

Obro aquest fil per tractar un tema que no ha sortit gaire per aquests fòrums: El software d'efectes i de ritmes. Quins programes feu servir?

Aquests són els que utilitzo jo:

Jesusonic. Gratuït. Disponible tant per a Windows com per a sistemes operatius decents :P. El seu autor és Justin Frankel, creador també de Winamp. Segons la seva pàgina web, "Jesusonic és un processador d'efectes totalment programable per a guitarres, baixos, veus i d'ús general". A més d'una pila d'efectes, inclou la possibilitat d'emular diversos models d'amplificadors Fender, Marshall, Mesa i Vox. Connecta el teu instrument (musical) a la targeta de so i a gaudir-ne.

Extreme Effect. Lliure i gratuït. Disponible per a sistemes POSIX (Unix, Linux, BSD...). Com Jesusonic, es tracta d'un processador d'efectes, d'aparença espartana però efectiu.

Hydrogen Drum Machine. Lliure i gratuït. Disponible per a GNU/Linux, Mac OSX i Windows. És un programa de percussions programable.
Rock and roll is here to stay!
sergei
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2008, 18:17

Re: Software d'efectes i de ritmes.

EntradaAutor: DolphinAir » 10 ago. 2008, 15:59

gracies per l'aportacio 8-)

de fet ja fa temps que en buscava de programes per fer aixo, i no en vaig sapiguer trobar...
la maquina nose si haura de ser minimament rapida per a soportar aixo a temps real,
quina es la teva experiencia a l'ordinador?

Despres ho provare avera que tal, l'unic problema es que no podre cnectar la guitarra, ja que no tinc cap jack gran a l'ordena
normalment l'entrava en usb amb la pedalera, suposo que no hi haura cap problema no?

en jack suposadament hauria d'entrar en mes cualitat, ja ho provare

Salutss 8-)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: Sergi93 » 10 ago. 2008, 19:23

mersi
per lo dels programes, pero tinc una pregunta
qe es una pedalera?

m'agradaria saber-ho

mersi
...
Sergi93
Primers acords
Primers acords

Entrades: 45
Membre des de: 05 ago. 2008, 17:26

EntradaAutor: sergei » 10 ago. 2008, 20:42

DolphinAir ha escrit:gracies per l'aportacio 8-)

la maquina nose si haura de ser minimament rapida per a soportar aixo a temps real,
quina es la teva experiencia a l'ordinador?

(...)

no tinc cap jack gran a l'ordena
normalment l'entrava en usb amb la pedalera, suposo que no hi haura cap problema no?

Jo tinc un portàtil amb un processador Pentium 4 a 2.8 GHz i amb 512 MB de RAM; res de l'altre món, i ja tira bé.

Per a la connexió al PC, jo faig servir un adaptador de jack a mini-jack.

Sergi93 ha escrit:mersi
per lo dels programes, pero tinc una pregunta
qe es una pedalera?

Una pedalera és un paratu que s'interposa entre la guitarra i l'amplificador i genera efectes (distorsions, ecos, reverbs, flangers, etc.).

Imatge

Salutacions.
Rock and roll is here to stay!
sergei
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2008, 18:17

EntradaAutor: Sergi93 » 11 ago. 2008, 10:42

mersi per explicarm'ho

esque soc un novato am la electrica

i quines marques aconselles?
...
Sergi93
Primers acords
Primers acords

Entrades: 45
Membre des de: 05 ago. 2008, 17:26

EntradaAutor: DolphinAir » 11 ago. 2008, 23:16

T'he explicat una mica la diferencia aqui...mira't-ho ;)

http://forum.tocamela.cat/viewtopic.php?f=28&t=527

de pedals, jo agafo boss, pero es provarlos, buscar webs de distorcions que facin servir els que t'agraden...mirar models...

es simplement buscar info xD i provar...t'has de sentir comode amb el teu so

Saluttsss 8-)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: itokel » 05 nov. 2008, 14:04

Bones,

Fa poc he entrat en aquest "mundillo" i la veritat es que cada cop m'enganxa més, tot i que no se gran cosa xD Em vaig comprar una behringer i utilitzo el programa GUITAR COMBOS BEHRINGER que venia amb la guitarra. L'únic que no se si es molt bo o es justet però trobo com si no acaves d'omplir, no se si es pel programa o per la meva habilitat dital xD que creec que es lo més probable :cry:

Que n'opineu del programa?

De oida muscial la veritat es que no ho porto molt bé i quan intento variar el só de la guitarra amb el programa, per aconseguir que soni com la guitarra de la canço real, no hi ha manera. Total que sempre li haig de dir a la penya el títol de la canço :oops:

Coneixeu algun pàgina web on et digui com està configurat el só de la guitarra de cançons conegudes? o no existeix?

Bé, moltes gràcies per tot l'ajuda que m'ha ofert tocamela :brutal:
itokel
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 3
Membre des de: 05 nov. 2008, 13:43

EntradaAutor: Pac » 13 nov. 2008, 14:31

itokel.....dubtu molt que hi hagi una web així....si n'hi ha...paseume-la :D

Igualment, crec que mes que una cosa de só o efecte....hauries de buscar la melodía mes marcant de la cançó..i ficar-la per sobre o algo així....o marcarla amb el ritme..no se....normalment, la gent no et reconeix cançons tocant-li nomes el ritme.....per que els hi falta tot lo demès....tot lo demès es lo que ells tenen grabat al cervell jejeje...si no estás ficat al mundillo com dieu...no saps distinguir gaire les melodies i/o instruments!!!...prova a seguir la melodia de la veu, per exemple!! a veure si hi ha sort :D

salut
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: blackmogul » 14 nov. 2008, 01:36

Pues yo juraría que una vez me encontré que guitarras, amplis y configuraciones básicas usaba cada guitarrista.. Incluía los pedales concretos, y alguna explicación mas detallada para algunas canciones. Pero esta memoria mía... :geek:

Saludos tocamellons!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: intratable » 14 nov. 2008, 01:39

blackmogul ha escrit:Pues yo juraría que una vez me encontré que guitarras, amplis y configuraciones básicas usaba cada guitarrista.. Incluía los pedales concretos, y alguna explicación mas detallada para algunas canciones. Pero esta memoria mía... :geek:

Saludos tocamellons!

Aquí hay unos cuantos:
http://www.guitarraonline.com.ar/setups.htm
"Cap esforç és en va i tot ajuda, però encara queda molt camí." (Albert Catalan, posseït per Miquel Martí i Pol)
--
http://www.lluismarti.cat
intratable
Professor Estoic
Professor Estoic

Entrades: 860
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:02
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: Pac » 14 nov. 2008, 20:39

Aquí otros cuantos:
http://guitargeek.com/

claaro, que esto te dice lo que usa o a usado un guitarrista....pero no en que cancion y to el rollo....:D igualmente mola!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: blackmogul » 17 nov. 2008, 17:14

Si que mola si. Gracias masters.
:brutal:

Saludos tocamellons!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: thenineinballs » 29 maig 2009, 17:22

Software d'efectes i ritmes?

No sé si podria rular per aquí el tema, però jo m'he passat com a 2 o 3 anys fent proves i "cançons" amb un programa de ritmes, efectes, sintetitzadors... la hòstia

si voleu mirar el seu potencial busqueu pel youtube, per exemple el FRUITY LOOPS
té un futimer de funcions i també permet grabacions desde guitarres, si no vaig malament.
Es com editar midis amb màxima calitat, fent tu mateix els synths (si vols, clar) però si vols fer remix també està de conya, o controlar baixos, trebles i middles o qualsevol cosa que se hos acudeixi.
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: thenineinballs » 29 maig 2009, 17:27

ah i s'hem oblidava, de fet es la funció més interessant per aquells que tenen una guitarra a caseta, es poden fer synths que "sonen" com guitarres i baixos, amb efectes i tota la pesca, per si volem fer una d'aquestes melodietes que es fiquen de fons per a superposar-hi la NOSTRA part de guitarra.

el programa es de pagament, però per alguna cosa hi ha llocs com Taringa! per a "comprar-lo" a un preu més raonable :cool:

per si fos poc també samples de sons REALS de bateria per a ficar a la cançó... bueh... millor que deixi d'escriure i que ho descobriu per valtres mateixos ^^
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

Torna a: Altres Instruments

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant