Quin teclat comprar?

Pianistes, flautistes, bateries, violinistes, panderetistes, trombonistes, zambombistes, trianglistes, trompetistes, dentistes, digeridooistes, i tots els altres istes, feu pinya aqui!

Re: Quin teclat comprar?

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 18 jul. 2010, 21:54

Yo voy a tirar por el Oxygen de 49 teclas. Si pudiese de mas teclas tiraria por unas pocas mas, pero no tengo sitio para ello, asi que...
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 31 oct. 2010, 18:10

Al final no he podido tirar por ninguno de los que tenia pensado, pero al fin y al cabo el que he comprado me va a hacer la misma funcion que el resto.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: oldow » 31 oct. 2010, 18:28

Cual te has comprado???? >:-E
Yo al final seguramente me pillare uno con contrapesadas:
Yamaha p 95
http://www.dv247.com/keyboards-and-midi/yamaha-p-95-digital-piano-black--73386
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 31 oct. 2010, 21:24

oldow ha escrit:Cual te has comprado???? >:-E
Yo al final seguramente me pillare uno con contrapesadas:
Yamaha p 95
http://www.dv247.com/keyboards-and-midi/yamaha-p-95-digital-piano-black--73386

Un Origin 49, que es mas o menos como el que tenia intencion de pillar en un principio, aunque no tiene drivers para Mac, pero es Plug & Play, por lo que sirve igualmente.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Maariinee » 11 gen. 2011, 00:12

No sé si arribo massa tard per contetar a això pero bueno, aquí va la meva opinió com a teclista:

Primer de tot tens que tenir molt clar què és el que vols, un piano digital, un sintetitzador o un controlador MIDI.

Si el que vols es un piano digital tens que tenir en compte el tacte de les tecles si son contrapesades o no i la resposta que donen segons si vols fer fortes o pianos. Per exemple el Yamaha p-95 que s'ha dit abans, Yamaha sol tenir bons pianos digitals a bon preu.

Si el que vols es un sinte per poder modificar al teu gust cada paràmetre de cada so i poder ferte les teves basses a partir de sons rollo cubase tingues molt en compte les opcions que et dona per trastejar amb els paràmetres etc. Recomano els Motif de Yamaha o els GW de Roland no son molt cars i compleixen bé la seva funció.

Com a teclat MIDI tens que tenir en compte el software que utilitzaràs, si tens un bon software no et calen moltes parafernalies de botons i equalitzador etc al teclat, des de l'ordinador ho pots fer perfectament i a sobre et sortirà millor de preu.

Espero haver resolt algun dubte i si voleu preguntar alguna cosa, digueu-me.
Maariinee
Començo
Començo

Entrades: 11
Membre des de: 09 gen. 2011, 18:50

EntradaAutor: oldow » 11 gen. 2011, 00:17

No, al final ja està decidit, enacara no me'l comprare però quan pugui segurament em pillare un Yamaha NP-V60
Em volia pillar el P-95 com bé dius perquè m'agrada força el seu tacte, però no em gastaré 520€ en un teclat quan el teclat és el meu 4 instrument (guitarra, baix, bateria i teclat) per tant vaig decidir optar per una mica menys de tacte però molt menys preu, el V60 em costa 280€ i les tecles estan millor que cualsevol semi-contrapesades d'aquests de dalt (no suporto el tacte del M-audio Axiom)
Tot i això moltes gràcies per la teva col·laboració. :cool:
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

Torna a: Altres Instruments

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant