cajón

Pianistes, flautistes, bateries, violinistes, panderetistes, trombonistes, zambombistes, trianglistes, trompetistes, dentistes, digeridooistes, i tots els altres istes, feu pinya aqui!

cajón

EntradaAutor: nana_11 » 22 feb. 2009, 22:22

vejam... últimament el cajón em té enamorada, és arribar al bar i rumba pakí rumba pallá que está es la rumba de barcelona... No, seriament, estic pensant en comprar-me un cajón flamenco per tocar rumba que tumba amb els amics i tal... I volia saber tendes de barcelona o voltants que venguin cajons, o potser algun amic vostre en té un que no faci servir i se'l vol vendre, encara que estigui fet pols (ome, si té un forat per allà enmig...)
Doncs això, aviam si algú m'ajuda!
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 389
Membre des de: 21 abr. 2008, 17:47

Re: cajón

EntradaAutor: Rumboy » 22 feb. 2009, 22:39

be mestre! doncs pensa que un cajon per menys de 100€ dubto que trobis algo bo, a partir de 100€ va pujant la qualitat, i un cajon bo... millor que no ho sapigues xD
al cap i a la fi si nomes el vols per tocar rumba (ritmes molts senzills i adequats per començar!) amb un de senzill pots tirar de sobres, jo de cajon tampoc entenc massa, nomes se que la marca del cajon de "el tio del gorro" es de la marca "Pepote Fiesta" ;) que tot i el nom es una bona marca..
tambe a la tenda informa't i digues que es per tocar rumba, perque hi ha petits detalls que diferencien los cajones segons l'estil que vulguis tocar
si tot va be intentare convencer al tio del gorro per a que faci un video de clases de cajon rumbero!
vinga artista! ja niras comentant els teus avanços!

salut!

PD: per cert.. de tendes per barna i rodalies no en se.. es lo que te el ser d'un poble perdut per la catalunya central.. xD
Rumboy
Professor d'ultrarumba
Professor d'ultrarumba

Entrades: 283
Membre des de: 09 des. 2007, 16:57

EntradaAutor: nana_11 » 22 feb. 2009, 22:40

sabia que el mestre rumboy seria el primer en respondre el tema :oops:
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Pac » 23 feb. 2009, 11:16

ammmmm.....al centre comercial de glories!! n'hi ha la mítica tenda de música d'allà...que l'última vegada que hi vaig anar, estaven ensenyant-li a un gitano de clase alta (vamos, el hijo del patriarca) una col·lecció de cajones flamencos de la oxtia!! vaig mirar, i tenian una habitació a part, nomès per instruments de percussió....havien mooolts!!!...allà podries anar!!! això si, fes-li cas a en rumboy...especifica, per que n'hi han flamencs, n'hi han de brasilenys..i mes tipus de calaixos!!!

apa noia!! ;)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: HAL 9000 » 23 feb. 2009, 11:56

Jo em vaig passar per allà fa un parell de setmanes i la hauran traspassat o algo perque hi havia molt menys cosa que abans. Quatre staggs, un parell de teclats chusqueros i para de contar. Una llàstima.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: Pac » 23 feb. 2009, 12:37

HAL 9000 ha escrit:Jo em vaig passar per allà fa un parell de setmanes i la hauran traspassat o algo perque hi havia molt menys cosa que abans. Quatre staggs, un parell de teclats chusqueros i para de contar. Una llàstima.

si?...cony, quin pal...per que tenien de tot! coses bones i pijades d'aquestes interesants!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: nana_11 » 23 feb. 2009, 14:00

collons, quines perspectives... m'han recomanat la tenda Bosco de Barcelona, que diuen que està força bé... serà qüestió d'anar a mirar, el dia que hi vagi hauré de fer una ruta turística per tendes d'instruments
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Rumboy » 24 feb. 2009, 00:25

passa't tambe pel carrer tallers, que tot i que potser no trobis res.. gaudiras de la fauna oculta de la ciutat condal que ronda per aquest carrer...
Rumboy
Professor d'ultrarumba
Professor d'ultrarumba

Entrades: 283
Membre des de: 09 des. 2007, 16:57

EntradaAutor: nana_11 » 24 feb. 2009, 17:13

uff tallers, en aquest carrer m'hi deixo caure bastant... Tot i que haig d'anar en compte i esquivar els emos de per allà, que sembla que cada 3 segons es multipliquin.
A guitarshop em vaig comprar jo la guitarra, i mirant per la web he vist que tenen també algun que altre cajón. Ja miraré, ja... ;)
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Pac » 24 feb. 2009, 17:57

nana_11 ha escrit:uff tallers, en aquest carrer m'hi deixo caure bastant... Tot i que haig d'anar en compte i esquivar els emos de per allà, que sembla que cada 3 segons es multipliquin.
A guitarshop em vaig comprar jo la guitarra, i mirant per la web he vist que tenen també algun que altre cajón. Ja miraré, ja... ;)

emos a tallers??????? vols dir????.....gothics, heavys.....punk.....vale, per emos????
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: nana_11 » 24 feb. 2009, 18:15

Pac ha escrit:
nana_11 ha escrit:uff tallers, en aquest carrer m'hi deixo caure bastant... Tot i que haig d'anar en compte i esquivar els emos de per allà, que sembla que cada 3 segons es multipliquin.

emos a tallers??????? vols dir????.....gothics, heavys.....punk.....vale, per emos????

umm si emos... hi ha més jebis que emos, per això, però emos també se'n troben força (com els bolets)
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Pac » 24 feb. 2009, 18:19

uhmmm........jo pensava que aixòs encara estava per sudamerica jajajaja bueno, de totes formes....a tallers, crec jo, segur que trobaras algo decent i baratet!! si no, tambè pots anar a la botiga de musica que hi ha a dalt de rambles...que es com molt antiga...pot ser hi ha algun d'aquest d'ocassió allà...saps no?
imaginat que vas per tallers, cap a rambles...i quan arribes a rambles pujes per la mateixa borera (cap a l'esquerra) avans d'arriba a dalt de tot hi ha una botiga molt antiga d'instruments
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: stratocaster_o » 24 feb. 2009, 19:39

nana_11 ha escrit:
Pac ha escrit:

umm si emos... hi ha més jebis que emos, per això, però emos també se'n troben força (com els bolets)

Emos, sí! No sé perquè però són com un virus, nomes es reprodueixen (asexualment, per suposat) i moren (sobretot moren, o es suïciden). Encara que últimament no són ni bons emos, és suïciden pocs. Són només emos de flequillo.

Missatge pels emos: carrer Tallers és propietat del rock!

Missatge pels humans: boti, boti, boti, emo qui no boti! :P
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 101
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:08
Ubicació: Piera (Catalunya)

EntradaAutor: nana_11 » 24 feb. 2009, 20:53

vaja, pensava que era la única que sentia una mínima 'repulsió' per aquests personatges...
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: stratocaster_o » 25 feb. 2009, 19:12

nana_11 ha escrit:vaja, pensava que era la única que sentia una mínima 'repulsió' per aquests personatges...

Dubto que siguem els únics que els odiem.

Si al menys fossin emos com s'ha de ser, com els dels principis (seguidors de emotional harcore), els respectaria. Però ara només els hi agrada tapar-se un ull amb el flequillo i vestir pijo, cosa que no encaixa amb la filosofia emo original. Mireu la part de Falso Emo de l'enllaç que he posat.

Maleits siguin!
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: valls » 25 feb. 2009, 19:43

Algu podria obrir un filet explicant que es aixo dels Emos?... es que som d'una altra generacio ja naltros :P
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: Pac » 25 feb. 2009, 20:02

cony...resulta que jo escoltava emo avans...jajaja bueno emo no se, jo sabia que es deia screamo pero no sabia que els piltrafas aquests venian d'allí...o això diuen!

Grups semblants a screamo que jo escoltava.......famosets, com a molt Refused, pero aquests son mes Punk Hardcore....però Envy (japos) si que eren screamo...i eren la ostia....uns canvis de ritmes genials....de la inmensa paranoya a la mas loca de les desesperacions, moolava!..desventatge: no sabies si tallar-te les venes o deixarte-les llargues :lol:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: stratocaster_o » 25 feb. 2009, 22:40

valls ha escrit:es que som d'una altra generacio ja naltros :P

Valls, això son els emos, els de mentida:

Imatge

Fes clic al link i t'explquen una mica més (el link de l'anterior post meu és la definició bona, aquesta és la dels emos moderns, els de mentida).

Emo
de debó: http://es.wikipedia.org/wiki/Emo

Emo de mentida: http://www.frikipedia.es/friki/Emo

Espero aclarir els dubtes (amb això crec que ja no cal un fil per això, encara que si en vols fer un i moure aquests posts allà, els posarem verds amb més ganes).

Fins aviat, tocamelons!
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: Albert » 26 feb. 2009, 01:37

No er referiràs a Elmo ?

"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: valls » 26 feb. 2009, 10:41

Gràcies Strato! (per la info amb opinio propia)

M'he emocionat... :| :?

Va i al fil que la nana_11 reparteix rumba i aixo ha degenerat bastant...
Perdo!!
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: cda86 » 26 feb. 2009, 12:27

Un offtopic mes no us enfadeu :-P

No será aquest l'Elmo al que et referies albert? xD

cda86
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 112
Membre des de: 19 nov. 2007, 20:02

EntradaAutor: blackmogul » 26 feb. 2009, 18:12

cda86 ha escrit:

Es genial, xDD xDD
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: MRK » 26 feb. 2009, 22:04

Ja tardava algú en criticar els emos (jo el primer).

M'apunto a posar-los verds :P
Oju, que jo en aquest cas soc bastant permisiu, la gent, en la meva opinió, pot fer el que vulgui, vestir com li surti de la polla i escoltar la música que li vingui de gust. Pero els emos...vull de dir els emos de felquillo...m'inflen les pilotes...

Saluts
MRK
Moderador de l'edat mitjana
Moderador de l'edat mitjana

Entrades: 1073
Membre des de: 29 oct. 2007, 19:42
Ubicació: Sant Joan Despí

EntradaAutor: Albert » 27 feb. 2009, 00:20

cda86 ha escrit:Un offtopic mes no us enfadeu :-P

No será aquest l'Elmo al que et referies albert? xD

SIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: nana_11 » 27 feb. 2009, 16:51

valls ha escrit:Gràcies Strato! (per la info amb opinio propia)

M'he emocionat... :| :?

Va i al fil que la nana_11 reparteix rumba i aixo ha degenerat bastant...
Perdo!!

tranquil, valls, no passa res, és per un moitu que s'ho val. De moment us perdono a tots la vida, més endavant... :P
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Següent

Torna a: Altres Instruments

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant