Més tutorials o recursos webs

Si coneixes algun mètode o tutorial que t'hagi servit per aprendre a tocar el teu instrument, aqui dins el pots compartir amb la resta de tocamelons i tocamelones del fòrum!

Més tutorials o recursos webs

EntradaAutor: toni_mister » 31 maig 2009, 16:10

Hola a tots, aquest és el meu primer post, aquí he aprés a tocar cançons com la de "El muelle de san blas" o "Llençat" m'agradaria sabre si existeix un altra web com el Tocamela.cat, per anar compaginant l'aprenentatge de guitarra. Si hi ha un web com aquest però per piano, també em va bé.

Sé que hauria d'anar a presentacions però aprofit, som toni, 22 anys i toco guitarra (Fa 1 any) Piano (Fa 5 anys) Caixa acustica (Fa 9 mesos) i ja està. Tot això ho vaig aprenent sol i és per això que aquests recursos online me van mel.

Una darrera cosa, es podria fer un llistat o un apartat amb les cançonç més fàcils d'aprendre??

Moltes gràcies un cop més :D
toni_mister
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 5
Membre des de: 31 maig 2009, 15:53

Re: Més tutorials o recursos webs

EntradaAutor: bendo » 31 maig 2009, 16:18

hola Toni:

No, no hi ha altra web com el Tocamela.cat, per això es va fer el Tocamela. Si necesites qualsevol cançó només has de demanarla a l'apartat corresponent y probablement algú et facilite la tablatura o t'explique alguna cosa. Y si tens sort inclus et posen un video.

Ací tens el llistat que vols, a més guitarretes, més dificultat:
http://www.tocamela.cat/video.asp

see you
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: marcopola » 31 maig 2009, 16:34

toni_mister ha escrit:Hola a tots, aquest és el meu primer post, aquí he aprés a tocar cançons com la de "El muelle de san blas" o "Llençat" m'agradaria sabre si existeix un altra web com el Tocamela.cat, per anar compaginant l'aprenentatge de guitarra. Si hi ha un web com aquest però per piano, també em va bé.

Sé que hauria d'anar a presentacions però aprofit, som toni, 22 anys i toco guitarra (Fa 1 any) Piano (Fa 5 anys) Caixa acustica (Fa 9 mesos) i ja està. Tot això ho vaig aprenent sol i és per això que aquests recursos online me van mel.

Una darrera cosa, es podria fer un llistat o un apartat amb les cançonç més fàcils d'aprendre??

competencia de tocamela --> itouchyou
xd
marcopola
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 152
Membre des de: 27 gen. 2009, 23:25

EntradaAutor: bendo » 31 maig 2009, 16:41

marcopola ha escrit:competencia de tocamela --> itouchyou
xd

xDD xDD xDD xDD xDD
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: mikk » 31 maig 2009, 18:40

marcopola ha escrit:competencia de tocamela --> you touch my tralara
xd

Fixed for great justice.
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: acordeborde » 08 juny 2009, 14:04

Fixante en youtube pots apendre moltes cansons. No es lo mateix que al Tocamela Asi son mes alts mes guapos i millors guitarriste ejjejeje pero segur que algun tema et traus d ayi :wink:
I think this is a song of hope...
acordeborde
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 163
Membre des de: 10 març 2008, 16:52

EntradaAutor: toni_mister » 08 juny 2009, 15:50

:solo: ohh you touch my tralara.. jo no se que m'estim mes ses dones, o sa canço XD jajaja :P me quedo amb ses dones :D (Quan poso "ses" Faig referència a "les" Vici de mallorquins de fer l'article salat així que disculpau)

Be ido com vaig demanar, vaig trobar un video d'un argentí tocant el piter pan d'ECDL i sa veritat esq no estava gaire malament però aprenc més si ho veg amb aquests professors del tocamela :D

gràcies per la vostra col·laboració. Per cert!!! per fí he trobat sa canço de tomeu penya que algu la toca XD ajjaja perquè tornava loco per tocarla :D
toni_mister

EntradaAutor: mikk » 08 juny 2009, 16:35

toni_mister ha escrit:Quan poso "ses" Faig referència a "les" Vici de mallorquins de fer l'article salat així que disculpau

No hace falta explicarlo, en el instituto eso ya se enseñaba. Y de pedir disculpas ni hablemos.
Es bastante característico...

[goear]095caee[/goear]
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: valls » 08 juny 2009, 17:35

mikk ha escrit:
marcopola ha escrit:competencia de tocamela --> you touch my tralara
xd

Fixed for great justice.

Si voleu que us ensenyem a tocar això ho haurieu de posar a peticions xD
joeeeeer que porteu un ratet pel garito...
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: pabloafp » 20 juny 2009, 01:19

Sense paraules pel "you touch my tralara" quin personatge de ciencia-ficció, jejeje!!!

Respecte als recursos web us recomanaré una pàgina, amb permís dels admins, que vaig conèixer abans del TOCAMELA, es tracta d'una pàgina que no té molt a veure amb aixó (ja que al TOCAMELA no ho som pas de desafinats), però la veritat és que hi ha moltíssima informació per poder trobar recursos al web. Es tracta de http://www.desafinados.es pots trobar recursos com: una taula de ritmes virtual, afinador on-line, metrònom (cosa en la que incideixo de que és molt recomanable utilitzar per aprendre els ritmes i controlar el tempo), tabs i moltes coses més. Feu-li una ullada, val la pena. Tot i que ni li arriba a la sola al tocamela, però complementa molt bé l'aprenentatge.

Salut companys!!!

P.D. El riff de la canço que hi ha més amunt, el que ha posat en mikk, pinta molt bé per penjar-ho i anar probant, algú s'anima a penjar-ho?
mikk ha escrit:[goear]095caee[/goear]
Ja què tot és començar, jo ara començo i espero no acabar mai...
pabloafp
Començo
Començo

Entrades: 18
Membre des de: 17 juny 2009, 04:34

EntradaAutor: will97 » 26 juny 2009, 21:25

avera aquesta no es ven be com el tocamela pero a mi tambe em va bastant http://farhatguitar.com/
visca el jonh frusciante i el jimy hendrix

Imatge
will97
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 22 abr. 2009, 07:35

EntradaAutor: toni_mister » 05 jul. 2009, 11:47

uoooo mil gràcies!! amb aquestes webs podre traurer-li més suc a sa web del tocamela!!:D
toni_mister

EntradaAutor: atrak1catala » 14 jul. 2009, 12:26

marcopola ha escrit:
toni_mister ha escrit:Hola a tots, aquest és el meu primer post, aquí he aprés a tocar cançons com la de "El muelle de san blas" o "Llençat" m'agradaria sabre si existeix un altra web com el Tocamela.cat, per anar compaginant l'aprenentatge de guitarra. Si hi ha un web com aquest però per piano, també em va bé.

competencia de tocamela --> itouchyou
xd

siusplau que el tocamela no te ni mai en tindra de compatencia es unica en el mon!!!! :P :P :P :P :P :P :P

eric xD
atrak1catala
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 66
Membre des de: 22 abr. 2009, 14:54

EntradaAutor: adrigabri » 22 feb. 2010, 16:54

aixo es veritat, el tocamela is the best
adrigabri
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa