Videos

Si coneixes algun mètode o tutorial que t'hagi servit per aprendre a tocar el teu instrument, aqui dins el pots compartir amb la resta de tocamelons i tocamelones del fòrum!

Videos

EntradaAutor: acordeborde » 07 maig 2009, 13:10

Els de Salvador Dominguez son mol bons jo tinc "Chicos Urbanos" i e"En la jungla de las seis cuerdas" :metal:

Algú sap de on pòdria descarregar La segona part de la jungla de las seis cuerdas que es per nivell mitjà-avansat?¿? Emb sembla que aquesta part es diu "Al limite de las seis cuerdas"
En la burra troibi un pero resulta ser el primer en el nom del 2on vamos una merda. Si algu sap algo u agraire moltisim ejjejeje.
:solo:

P.D: No me digau que el compre xq esta descatalogatisim (Si no tots sabre q el compraria original....¿no? :oops:
I think this is a song of hope...
acordeborde
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 163
Membre des de: 10 març 2008, 16:52

Re: Videos

EntradaAutor: marcopola » 07 maig 2009, 18:53

provau a l'ares e trobat un video i un arxiu comprimit has de buscar al limite de las seis cuerdas i et surtira això deixau uns 5 minuts perque ma tardat mes o menys aixo en trobaro
marcopola
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 152
Membre des de: 27 gen. 2009, 23:25

EntradaAutor: acordeborde » 08 maig 2009, 11:40

Gracies tindre que descarregar el ares y tot xq jo gaste la mula jejje espere que siga elñ bo xq me descarregi de la mula al limite de las 6 cuerdas jo to happy xq me habia costat m,olt trobar-lo i despres era el de al limite jejjejeje :solo:
acordeborde
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: marcopola » 15 maig 2009, 23:58

wenu espero que t'hagi servit. ja ho as trobat o que? era allò?
wenu ia mu diras okS?

un petooo (K)
marcopola
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 152
Membre des de: 27 gen. 2009, 23:25

EntradaAutor: acordeborde » 20 maig 2009, 17:42

Disculpam per tardar :sad: no la veritat esq encara no he trobat aquest video me qedat en la 1a part :cry: u e donat una mica per perdut po la veritat esq al ares encara no he probat xDD Ja et dire alguna coseta val?¿ Gracies per la teua ajuda :solo:
acordeborde
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Torna a: Tutorials

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant