ESCULL EL GUANYADOR!

Aquest és el fòrum on es faràn tots els concursos del Tocamela, sigui un sorteig de samarretes, d'entrades de concerts, guitarres de regal, o de qualsevol promoció que fem des del Tocamela.
Regles del fòrum
Llegiu atentament les normes de cada concurs i contesteu en els fils apropiats. Tots els posts fora de lloc s'esborraràn.

Quin solista mereix la samarreta TOCAMELA??

L’enquesta ha acabat el 17 jul. 2009, 18:54

khirareg
5
4%
uriegi
12
11%
carles012
20
18%
kim
5
4%
Bendo
10
9%
Thenineinballs
19
17%
Tabu
6
5%
Delek
22
19%
Shaphire138
7
6%
Toletum91zgz
8
7%

Vots totals : 114

ESCULL EL GUANYADOR!

EntradaAutor: valls » 10 jul. 2009, 18:54

Doncs aqui esteu tots els participants junts, ja només us demano una cosa més però ara a tothom!

- ESCULL EL GUANYADOR DE LA SAMARRETA :solo:

Hi ha tres vots per un únic usuari i, atenció, perquè podreu modificar-los en qualsevol moment per si algú canvia d'opinió i en vol escollir uns altres, per tant si veieu canvis raros a la taula es deuen exclusivament als "chaqueteros de solo" :lol: Quan feu proves per veure com funciona ja ho entendreu!
Deixarem això obert una setmana i el que creieu que s'ho ha currat més guanyarà la samarreta.

Desde tocamela estem molt sorpresos i contents de la participació, de les ganes que hi heu posat tots tingueu el nivell que tingueu, perquè es nota que les preses estan molt treballades en general i que us ho heu currat fins a on heu pogut per donar el vostre millor solo.

Moltes gràcies a tots per participar i molta sort!

Spoiler: ensenya
- es reserva el dret a eliminar a qualsevol concursant que sospitosament hagi registrat un quants usuaris desde la mateixa IP, al que faci trampes vamos, i no em vingueu amb que s'ha registrat tota la meva familia a l'ordinador de casa... :cool:
- Es permet la propaganda il·legal de firmes i varis per convencer l'electorat, sense passar-se però eh.

La Tocamela Staff no es responsabilitza dels possibles efectes secundaris de portar la samarreta. INDICACIONS: Altament inflamable. Radioactiva. Cancerígena. Comestible. Alucinògena. Sifilítica. Imbuidora de gangrena. Criatura no-morta, immune al blanc, 3 mana incolor i 2 negres, 4/4. Si entra en contacte amb els ulls rentar amb aigua abundant.

khirareg ha escrit:Khirareg

[goear]2a43200[/goear]

S'accepten critiques de tot tipus, a ser possible constructives. Que no fa ni sis mesos que toco, i aquesta base no m'anava gaire be XD, hauria preferit un blues en la que es el que mes he practicat XD

uriegi ha escrit:uriegi

Hola a todos, este es mi intento, llebo algo menos de año y medio con la guitarra y esta es la primera vez que hago una improvisacion... asi que acepto consejos de cualquier tipo... :oops:

[goear]45ec066[/goear]

Saludos P.D: perdonad porque escriba en castellano... estoy intentando aprender català pero de momento nada... :roll: jeje

carles012 ha escrit:carles012

Bonees!! Sóc un habitual de la web que encara no havia tingut necessitat de registrar-se, però he vist el concurs i m'ha molat...Aviam qùe us sembla

[goear]ae3aa1a[/goear]

No recordo ben bé quan porto amb la guitarra, però recordo que va coincidir bastant amb el naixemen de la web...2 o 3 anyets, nidea, un estiu.
Vagi bé!!

kim ha escrit:kim

be, el meu nivell vindria a ser sota 0 pero com que m'hi capfico el que vull tocar ho acavo tocant per nassos.

Be , de moment ja em surten les celletes ,que fins ara re de re, i alguna canço dels gossos i poca cosa mes. tambe algun riff de principi de canço po 2 o 3.
tot i que fa temps que tinc la guitarra no la he pogut tocar guaire perque al haver començat avans d'examens nohe tingut guaire temps pero estudiar ha valgut la pena ja que gracies a aixi ( i haver estalvita un xic avans) ara ja tinc la guitarra electrica.

[goear]80da0ee[/goear] [goear]97b1710[/goear] [goear]2b809e[/goear] [goear]72169f2[/goear]

i aki la que em quedu[goear]a915004[/goear]

be diria que aixo es tt
dw

bendo ha escrit:bendo

No fa ni 7 mesos que toque la guitarra, de fet he començat amb una vella clasica de mes de 30 anys amb la que al principi no podia fer ni el mi menor,

fa un parell de semanes (crec qeu serán tres o cuatre ja) que casi més per capricho m'he comprat la electrica i gracies a aques "repte" de fer una improvisació m'he apres la primera escala (Bm). Cuan es tracta de canviar d'acords, tira que te va, pero cuan es tracta de fer solos i improvisar... :muelte:

Soles fixeuse que els pasos 2 i 3 m'han paregut tan dolents que ni m'he atrevit a pujarlos... I la versió definitiva está esperant per a ser tocada: tinc idees, i trosets gravats, a vore si esta nit grave la definitiva, perque res del que he pujat fins ara em convenç a mi.

bendo ha escrit:Bé, les pròximes a vore si poden ser videos, ara mateix només tinc una grabació amb el movil

Perdoneu la calitat (del guitarrista sobretot)

Bendo 1
[goear]30df361[/goear]
http://www.goear.com/listen/30df361/Toc ... thm-Guitar

Ja estic treballant en la proxima versió, que esta dona pena...

PD_no em faig responsable de la perdua auditiva de qui ho escolte, fins ara només he fet ritmes y riffs curtets... ni tan sols em sabia una escala...

pd2_ ja que estem a vore si algo d'ací (menos els pastisets) vos mola y penseu que podría aprofitarse. Es que em resulta mes facil arpegiar que fer escales, tamoheneyo...
http://www.bendo.es/improvisar1.mp3
bendo ha escrit:Ni tempo ni execució ni composició, em dona la impresió de que cada volta ho faig més mal
les versions 2 i 3 directament me les bote, vorem si pose la 5...

Bendo v4
[goear]db74355[/goear]
http://www.goear.com/listen/db74355/Cam ... thm-Guitar
bendo ha escrit:va, ja que estem, la pose, que total es igual, pero a la proxima intentaré qeu tinga una millora sustancial si no casi millor no puje res

Bendo v5
[goear]0020e18[/goear]
http://www.goear.com/listen/0020e18/Cam ... thm-Guitar

Tabu ha escrit:Tabu

Hola a todos!

Llevo tiempo visitando y (sobre todo) disfrutando de Tocamela aunque hasta ahora no me había registrado. La verdad es que no pensaba participar en el concurso, solo pillar la backing track y hacer el ganso un rato...pero la verdad es que me lo he pasado tan bien que he pensado ¡Qué demonios! ya puesto comparto el resultado :)

Es la primera vez que hago algo así, la verdad, si no fuera por la chuleta de la escala que puso el Maestro Valls en el post inicial no habría llegado a ninguna parte (por cierto, ¿hay alguna sección de backings en el foro con consejos sobre las escalas más apropiadas...La verdad es que ayuda un huevo para irlas aprendiendo!)

Como veréis me he emocionado un poco y he añadido una segunda pista de guitarra por debajo. Me gustaría estudiar otros patrones de esta misma escala para ir haciendo la canción menos repetitiva y previsible...

La criatura:
[goear]d3c3256[/goear]

Bueno, acepto críticas a poder ser constructivas... :metal:

thenineinballs ha escrit:thenineinballs

Aquí he fet algun arreglillo (a la part del principi(que hi havia moltes coses (notes) mal posades) i del final (anada de la (polla) olla) i en algunes notes supermegaexplotades i allargades que sonaven una mica a organillo, que li he ficat una mica de vibració de nota)

el comentari anterior he intentat que fós el mes recargolat possible per dificultar la vostra lectura, mentres pitjeu al play i simplement ho escolteu (per donar temps i tal)

[goear]90d66ff[/goear]

i ara "en sèrio", si veieu que alguna cosa no quadra o que hi podria fer algun altre tipus d'arreglo... a dir-ho! que es que jo ja no se que mes puc fer-hi (potser perqué el nen no ha estudiat música i te el gust posat en un lloc) :caca:

Versio prèvia:
thenineinballs ha escrit:Aqui està la meva primera prova, tal i com he dit abans, aquí no hi ha cap instrument real, ja que no disposo de guitarra ara mateix i ja que si en tingués no faria res... m'he "muntat" un synth que pretén xD imitar el so o com a mínim el "feeling" d'una guitarra...

Thenineinballs
[goear]2c53632[/goear]

A vere que m'hen dieu... es el meu primer intent de crear un quelcom a partir d'un backing track aixi que no sigueu cruels :sad:

P.D: del principi a aproximadament la meitat a mi no m'agrada gaire, diguem que no tenia les coses gaire clares (ha sigut una proba feta bastant a saco)

Delek ha escrit:Delek

Aqui va mi improvisacion:
[goear]2771ca5[/goear]

:solo: :metal: :brutal:

Shaphire138 ha escrit:Shaphire138

Hola buenas, esta es mi primera idea, escuche la cancion i me vino esto a la mente:
Perdonad los fallos ya que tan solo llevo 1 año tocando.

[goear]1d9373e[/goear]

toletum91zgz ha escrit:toletum91zgz

Bueno, mi intento, solo he tenido 5 minutos libres ahora y presento mi participacion con este desastre... Si, suena como diria Willy, suena peor que aquel gato que atropellé con el cortacésped. Pero por intentarlo que no falte, que quiero mi camiseta tocamela xD

[goear]d25db92[/goear]

Un saludo y hasta pronto!!! (A ver si puedo subir otro intento mejor... Que este es un churro jajajaja)
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: ESCULL EL GUANYADOR!

EntradaAutor: valls » 10 jul. 2009, 19:20

El meu primer vot va per l'anada d'olla de thenineinballs.. m'he de pensar els altres dos :cool:
Me'n vai uns dies de viatge sinó ho ha tancat l'Albert, es tanca l'enquesta quan torni.

Sort a tothom!!! :solo: :solo:
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: toletum91zgz » 10 jul. 2009, 20:15

valls ha escrit:El meu primer vot va per l'anada d'olla de thenineinballs.. m'he de pensar els altres dos :cool:
Me'n vai uns dies de viatge sinó ho ha tancat l'Albert, es tanca l'enquesta quan torni.

Sort a tothom!!! :solo: :solo:

Que te vaya bien, Valls! ;-)
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: valls » 10 jul. 2009, 21:49

Empatadissim tot!! :shock:

JAJA, gracies Roberto! :cool:

Edito: Mira diu l’enquesta que dura fins dv. jul. 17, 2009 5:54 pm... :P
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: Tabu » 11 jul. 2009, 12:28

Hola gente!
No me esperaba que esto se solucionara por vía democrática! :taja:

Bueno, yo ya he dado mis tres votos...y ahora me piro de vacaciones unos dias...Mucha suerte a todos!!! :solo: :solo: :solo:
Tabu
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 5
Membre des de: 03 jul. 2009, 23:51
Ubicació: Málaga

EntradaAutor: thenineinballs » 11 jul. 2009, 14:58

La meva nòvia (sisi, la que em va deixar fa poc i ha tornat a caure) em votarà suposo :oops:
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bendo » 11 jul. 2009, 21:26

thenineinballs ha escrit:La meva nòvia (sisi, la que em va deixar fa poc i ha tornat a caure) em votarà suposo :oops:

pero s'ha fet mal cuan ha caigut? :wink: norabona nano...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: luismi » 11 jul. 2009, 23:00

yo voto x bendo, le he cogido cariño

xD

...weno eso de q el voto es secreto xD

me gustan todos eeee x eso, no os cabreis los demas:)
luismi
Profe
Profe

Entrades: 231
Membre des de: 16 feb. 2009, 18:36

EntradaAutor: bendo » 12 jul. 2009, 00:35

luismi ha escrit:yo voto x bendo, le he cogido cariño

xD

...weno eso de q el voto es secreto xD

me gustan todos eeee x eso, no os cabreis los demas:)

xD xD xD xD gracias tio!!!!!!

bueno, a mi no me ha dado tiempo a acabar mi version (como se deduce por mi explicación) así que no estaría bien que os tentara a votarme con la misma base y composición que teniamos todos para el concurso. Asi que voy a poner algo que he improvisado hace un rato, y que a muchos no os gustará, pero weno, a quien no le guste que no lo escuche, y a quien le guste que me vote. no es una superproducción, solo es un desarrollo de un miniritmoarpegiadooloquesea...

BENDO FINAL DIFERENT

viewtopic.php?f=116&t=1935&p=24074#p24074
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: MRK » 12 jul. 2009, 21:24

Jo he votat a l'uriegi, al carles012 i al Roberto.

Pero tots de puta mare nanos!
MRK
Moderador de l'edat mitjana
Moderador de l'edat mitjana

Entrades: 1073
Membre des de: 29 oct. 2007, 19:42
Ubicació: Sant Joan Despí

EntradaAutor: uriegi » 13 jul. 2009, 12:58

Al final no pudegrabar otra improvisacion, porque sali hacia BCN 1 dia antes de lo pensado...... :cry: :cry: con lo mucho que me la estaba preparando :cry: :cry:

de lo malo malo.... como disfrute con metallica en el sonisphereeeee!!!!! :brutal: :oops:

Saludos, y muchisimas gracias por los votos que he recibido de momento, muchas gracias de verdad... :oops:
uriegi
Començo
Començo

Entrades: 14
Membre des de: 14 maig 2009, 18:25
Ubicació: Donostia - San Sebastian (Guipuzcoa)

EntradaAutor: Shaphire138 » 13 jul. 2009, 14:28

No crec que hagi guanyat el millor sino, per el que la gent sentia mes simpatia...
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

EntradaAutor: bendo » 13 jul. 2009, 14:50

Shaphire138 ha escrit:No crec que hagi guanyat el millor sino, per el que la gent sentia mes simpatia...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Shaphire138 » 13 jul. 2009, 20:24

Pierdes la fe en el concurso cuando ves que el que va primero ha persentado un solo que pareze un gato atropellado... NO VOTEIS POR QUE SEAN COLEGAS !
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: bendo » 13 jul. 2009, 21:15

Shaphire138 ha escrit:Pierdes la fe en el concurso cuando ves que el que va primero ha persentado un solo que pareze un gato atropellado... NO VOTEIS POR QUE SEAN COLEGAS !

yo pensaba que era al que más se lo habia currado, pero bueno, si hay votaciones pues votaremos
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Delek » 13 jul. 2009, 22:26

Shaphire138 ha escrit:Pierdes la fe en el concurso cuando ves que el que va primero ha persentado un solo que pareze un gato atropellado... NO VOTEIS POR QUE SEAN COLEGAS !

Mira, soy nuevo en la página y seguramente tu tendrás más "colegas" que yo
por el foro, veo que estas picado y vas a la calificacion fácil y triste,
personalmente tu improvisación no acompaña a tus agurmentos;
querido "Brian May" hay vida más allá del bending.
No pienso poner nada más, sigue mostrando ese pique en los concursos en los que
participes, y así demostrarás que clase de músico eres.

P.D Esto es sólo una camiseta, se trata de pasárnoslo bien tocando la guitarra.

Saludos :solo: xD
Delek l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 jul. 2009, 23:39, en total s’ha editat 2 vegades.
Delek
Primers acords
Primers acords

Entrades: 32
Membre des de: 20 juny 2009, 13:26

EntradaAutor: atrak1catala » 13 jul. 2009, 22:50

es nota que hi ha telen sisi senyors kontinueu aixi!! grans mestres els del tocamela!!

vagi be

eric xD
atrak1catala
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 66
Membre des de: 22 abr. 2009, 14:54

EntradaAutor: Albert » 13 jul. 2009, 23:43

Waw.. quan regalem una guitarra aquí hi hauran >:-E . MOLA.

Te raó en Delek; regalem una humil samarreta, homenTs!; ja anirem fent més concursos; cada un amb un mètode per triar el guanyador més absurd que l'altre.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: valls » 13 jul. 2009, 23:49

amb una guitarra ja et dic jo q portariem bastants mes vots :lol:

el sistema mes ben parit no pot estar qui no li moli s´hi foti fulles, i si algu creu que el seu es el millor no em feu propaganda tipus sociata! Imaginacio al poder plis

a votar nens!
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: bendo » 14 jul. 2009, 12:01

crec que el problema en realitat es que hi ha poca gent que ha fet un solo, i que la majoria dels que l'hem portem poc de temps amb la guitarra i no tenim cualitat suficient per a fer algo decent...
:solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo:

pd_sí, sortejant una guitarra hauriem tingut 200 solos...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: atrak1catala » 14 jul. 2009, 12:20

eh sisisi jo vull un sorteig de una :solo: jajaja

vagi be gent i que guanyi en bendo que su mareix!!

:metal: :metal: :brutal: :brutal: :metal: :metal:

eric xD
atrak1catala
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 66
Membre des de: 22 abr. 2009, 14:54

EntradaAutor: bendo » 14 jul. 2009, 12:27

atrak1catala ha escrit:eh sisisi jo vull un sorteig de una :solo: jajaja

vagi be gent i que guanyi en bendo que su mareix!!

:metal: :metal: :brutal: :brutal: :metal: :metal:

eric xD

jajajajaaaaaaaaaaa :solo: :solo:
gracies noi, pero no crec, vaig molt darrere!! tot i les més de vint voles que s'ha sentit el mp3 de la meva firma... no pasa res que guanye el que mes vots tinga...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: thenineinballs » 14 jul. 2009, 15:10

Això que diré ara es com una mena de "offtopic" la questió es que amb el programa amb el que vaig fer el solo (recordem que és electrònic total) s'hi pot afegir com a efecte de la pista de "guitarra" que vaig fer el increïble GUITAR RIG 3!

i no res

que sona molt millor (haver-ho descobert abans ruc) xDDD

penjo el resultat (no tenint res a veure amb els resultats,clar)? :oops:
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tabu » 14 jul. 2009, 16:33

Hola!

La verdad es que como comprenderéis estoy algo decepcionado con todo este tema del concurso, cuando me fuí de vacas tenía 5 votos y estaba segundo y cuando hecho un vistazo a ver como va la cosa sigo teniendo esos 5 votos y estoy de los últimos.

No he tenido oportunidad de "publicitarme" ni nada de eso, y sinceramente dudo que lo hubiera hecho de haber estado al tanto. Que me voten mis colegas no me dice nada. Para mí lo importante era la opinión que pudieran tener los demás de mi improvisación.

Lo malo en este caso es que estoy de acuerdo en parte de la queja de Shapire138, cuando dice que aquí ha acabado teniendo más peso el factor social que el musical, y la prueba es que las primeras referencias directas a las canciones en todo el hilo han sido las descalificaciones de Shapire y Delek (para mi gusto desafortunadas las dos).

Yo por mi parte solo me queda agradecer a las 4 personas que me han votado, ya que aunque a la vista de los resultados pueden parecer pocos, para mí tienen mucho más valor que una camiseta, muchas gracias nanos!

Y por supuesto felicitar al ganador (sea el que sea finalmente) y de paso aclarar a los candidatos una cosa: Espero que no os toméis este post como un ataque personal, cuando decíamos que cualquiera merecía ganar, al menos por mi parte no era coña.

Todos nos lo curramos lo máximo posible que era lo realmente importante, simplemente debido a algunos post de Valls al respecto de como se decidiría el concurso no esperaba que la cosa acabara decidiendose así. Yo creo que si Valls huebiera proclamado al ganador por las buenas (y a poder ser con argumentos) no habría habido el menor problema ni mal rollo.

:solo:

Saludos!!

PD: He titulado mi interpretación como "Reality Overdose" :P
Tabu

Entrades: 5
Membre des de: 03 jul. 2009, 23:51
Ubicació: Málaga

EntradaAutor: Shaphire138 » 14 jul. 2009, 21:55

Delek ha escrit:

Mira, soy nuevo en la página y seguramente tu tendrás más "colegas" que yo
por el foro, veo que estas picado y vas a la calificacion fácil y triste,
personalmente tu improvisación no acompaña a tus agurmentos;
querido "Brian May" hay vida más allá del bending.
No pienso poner nada más, sigue mostrando ese pique en los concursos en los que
participes, y así demostrarás que clase de músico eres.

P.D Esto es sólo una camiseta, se trata de pasárnoslo bien tocando la guitarra.

Saludos :solo: xD

En primer lugar, llevo tiempo mirando esta pagina ya que me pareze bastante buena para aprender etc..
Al ver que hacian un concurso de improvisación me parezio interesante registrarme para participar de modo que no soy amigo de nadie...
Por eso estoi mas orgulloso de haber ganado a pulso 6 votos que no que me los regalen por simpatia :) i ai se demuestra quien es mejor músico.

Tabu ha escrit:Hola!

La verdad es que como comprenderéis estoy algo decepcionado con todo este tema del concurso, cuando me fuí de vacas tenía 5 votos y estaba segundo y cuando hecho un vistazo a ver como va la cosa sigo teniendo esos 5 votos y estoy de los últimos.

No he tenido oportunidad de "publicitarme" ni nada de eso, y sinceramente dudo que lo hubiera hecho de haber estado al tanto. Que me voten mis colegas no me dice nada. Para mí lo importante era la opinión que pudieran tener los demás de mi improvisación.

Lo malo en este caso es que estoy de acuerdo en parte de la queja de Shapire138, cuando dice que aquí ha acabado teniendo más peso el factor social que el musical, y la prueba es que las primeras referencias directas a las canciones en todo el hilo han sido las descalificaciones de Shapire y Delek (para mi gusto desafortunadas las dos).

Yo por mi parte solo me queda agradecer a las 4 personas que me han votado, ya que aunque a la vista de los resultados pueden parecer pocos, para mí tienen mucho más valor que una camiseta, muchas gracias nanos!

Y por supuesto felicitar al ganador (sea el que sea finalmente) y de paso aclarar a los candidatos una cosa: Espero que no os toméis este post como un ataque personal, cuando decíamos que cualquiera merecía ganar, al menos por mi parte no era coña.

Todos nos lo curramos lo máximo posible que era lo realmente importante, simplemente debido a algunos post de Valls al respecto de como se decidiría el concurso no esperaba que la cosa acabara decidiendose así. Yo creo que si Valls huebiera proclamado al ganador por las buenas (y a poder ser con argumentos) no habría habido el menor problema ni mal rollo.

:solo:

Saludos!!

PD: He titulado mi interpretación como "Reality Overdose" :P

Totalmente deacuerdo con tigo

Quiero aclarar que no lo digo por la camiseta ya que se identifica claramente un buen solo como por ejemplo el de carlos.
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Següent

Torna a: Concursos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant