CONCURS DE SAMARRETES TOCAMELA

Aquest és el fòrum on es faràn tots els concursos del Tocamela, sigui un sorteig de samarretes, d'entrades de concerts, guitarres de regal, o de qualsevol promoció que fem des del Tocamela.
Regles del fòrum
Llegiu atentament les normes de cada concurs i contesteu en els fils apropiats. Tots els posts fora de lloc s'esborraràn.

Re: CONCURS DE SAMARRETES TOCAMELA

EntradaAutor: carles012 » 26 juny 2009, 13:17

Bon dia!
Perdó pel retard, però no m'havia pogut connectar fins avui.
Gràcies tant com per les crítiques com pels piropos. El que em va passar és que més que un blues vaig pensar que la base semblava una balada tipus guns 'n roses, i vaig pensar en el padrino tant descomunal que fa l'Slash i em vaig inspirar en algo tipo allò.
És cert però que no sóc l'Slash (ja arrivarà el dia que el destroni muahahaha :twisted: )
En fi que vagi bé!
carles012
Primers acords
Primers acords

Entrades: 40
Membre des de: 22 juny 2009, 22:24

EntradaAutor: valls » 26 juny 2009, 13:29

De fet a miem passa una cosa similar carles.. xD
El backing aquest tambe em crida a correr pel màstil ..

a veure si veiem alguna cosa teva més per aqui que segur que en tindràs de bones per ensenyar :cool:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: valls » 29 juny 2009, 10:26

Que nenes... ningu mes apretant per la samarreta? :cool:
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: JordiG_cat » 29 juny 2009, 11:05

Jo estoy en ello ... semba un estil royo santana (més o menys xDD)
Imatge

What's mine was always yours and yours is mine...

Visit http://www.youtube.com/user/JordiGcat
JordiG_cat
He lligat amb la guitarra

Entrades: 431
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:32
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: thenineinballs » 29 juny 2009, 11:27

Uff

Jo em moro de ganes de participar... però tinc dos problemes que m'ho impedeixen:
1- Acabo de començar farà cosa de dos dies a tocar-la x)
2- De moment, l'únic que em surt mitjanament bé son les edicions "electròniques" amb synths i tot el rollo x)

Es pot fer una mena de "impro" a base de fotre-hi organillos i casios com havíeu dit? :???:
perquè llavors, com a mínim, ho intentaria...
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 286
Membre des de: 24 maig 2009, 18:29
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: valls » 29 juny 2009, 11:34

thenineinballs ha escrit:Uff

Jo em moro de ganes de participar... però tinc dos problemes que m'ho impedeixen:
1- Acabo de començar farà cosa de dos dies a tocar-la x)
2- De moment, l'únic que em surt mitjanament bé son les edicions "electròniques" amb synths i tot el rollo x)

Es pot fer una mena de "impro" a base de fotre-hi organillos i casios com havíeu dit? :???:
perquè llavors, com a mínim, ho intentaria...

qui ha dit que s'hagi de fer amb guitarra... :roll:

GOOOOO! :cool:
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: thenineinballs » 29 juny 2009, 11:43

vale, ara una pregunta frustrada de "novatillo" al fòrum... d'on em baixo el backing? xD
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: thenineinballs » 29 juny 2009, 11:46

hmmm perdoneu, acabo de veure aquell rar escrit amb lletres blaves subratllat en que hi posa DESCARREGAR T.T
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: thenineinballs » 29 juny 2009, 14:40

Aqui està la meva primera prova, tal i com he dit abans, aquí no hi ha cap instrument real, ja que no disposo de guitarra ara mateix i ja que si en tingués no faria res... m'he "muntat" un synth que pretén xD imitar el so o com a mínim el "feeling" d'una guitarra...

Thenineinballs
[goear]2c53632[/goear]

A vere que m'hen dieu... es el meu primer intent de crear un quelcom a partir d'un backing track aixi que no sigueu cruels :sad:

P.D: del principi a aproximadament la meitat a mi no m'agrada gaire, diguem que no tenia les coses gaire clares (ha sigut una proba feta bastant a saco)
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: TheBrowling » 29 juny 2009, 16:39

Ostia al principi sembla que sigui una guitarra que estan desmuntant a la vegada que la toquen...
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52

EntradaAutor: JordiG_cat » 29 juny 2009, 17:27

thenineinballs ha escrit:Aqui està la meva primera prova, tal i com he dit abans, aquí no hi ha cap instrument real, ja que no disposo de guitarra ara mateix i ja que si en tingués no faria res... m'he "muntat" un synth que pretén xD imitar el so o com a mínim el "feeling" d'una guitarra...

Thenineinballs
[goear]2c53632[/goear]

A vere que m'hen dieu... es el meu primer intent de crear un quelcom a partir d'un backing track aixi que no sigueu cruels :sad:

P.D: del principi a aproximadament la meitat a mi no m'agrada gaire, diguem que no tenia les coses gaire clares (ha sigut una proba feta bastant a saco)

RADICAAAAAAAAAAL
Imatge

What's mine was always yours and yours is mine...

Visit http://www.youtube.com/user/JordiGcat
JordiG_cat

Entrades: 431
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:32
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: valls » 29 juny 2009, 17:32

I molt personatge si senyor!! :cool:

Realment molt bestia... i feta en un plis a més, si en vols fer alguna de molt més bèstia segur que pots fer-la fàcilment, tu mateix :P
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: thenineinballs » 29 juny 2009, 17:34

TheBrowling ha escrit:Ostia al principi sembla que sigui una guitarra que estan desmuntant a la vegada que la toquen...

:brutal:

ja he dit que es el primer intent...

el que vol dir que intentaré millorar a mida que aneu deixant opinions (i el que vol dir que ja sona mes normal)
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: mattsorum » 29 juny 2009, 22:59

la qualitat de la gravació també conta? és que veig prou fotuda la forma de fer que sone prou bé :metal: :geek:
mattsorum
Primers acords
Primers acords

Entrades: 48
Membre des de: 30 jul. 2008, 16:10

EntradaAutor: khirareg » 29 juny 2009, 23:44

Aixo ja comença a posarse interesant, aquest cap de setmana em curro el segon intent
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31

EntradaAutor: Tabu » 04 jul. 2009, 00:01

Hola a todos!

Llevo tiempo visitando y (sobre todo) disfrutando de Tocamela aunque hasta ahora no me había registrado. La verdad es que no pensaba participar en el concurso, solo pillar la backing track y hacer el ganso un rato...pero la verdad es que me lo he pasado tan bien que he pensado ¡Qué demonios! ya puesto comparto el resultado :)

Es la primera vez que hago algo así, la verdad, si no fuera por la chuleta de la escala que puso el Maestro Valls en el post inicial no habría llegado a ninguna parte (por cierto, ¿hay alguna sección de backings en el foro con consejos sobre las escalas más apropiadas...La verdad es que ayuda un huevo para irlas aprendiendo!)

Como veréis me he emocionado un poco y he añadido una segunda pista de guitarra por debajo. Me gustaría estudiar otros patrones de esta misma escala para ir haciendo la canción menos repetitiva y previsible...

La criatura:
Tabu
[goear]d3c3256[/goear]

Bueno, acepto críticas a poder ser constructivas... :metal:

Un saludo!
Tabu l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 jul. 2009, 00:49, en total s’ha editat 1 vegada.
Tabu
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 5
Membre des de: 03 jul. 2009, 23:51
Ubicació: Málaga

EntradaAutor: thenineinballs » 04 jul. 2009, 00:24

Tabu ha escrit:Hola a todos!

Llevo tiempo visitando y (sobre todo) disfrutando de Tocamela aunque hasta ahora no me había registrado. La verdad es que no pensaba participar en el concurso, solo pillar la backing track y hacer el ganso un rato...pero la verdad es que me lo he pasado tan bien que he pensado ¡Qué demonios! ya puesto comparto el resultado :)

Es la primera vez que hago algo así, la verdad, si no fuera por la chuleta de la escala que puso el Maestro Valls en el post inicial no habría llegado a ninguna parte (por cierto, ¿hay alguna sección de backings en el foro con consejos sobre las escalas más apropiadas...La verdad es que ayuda un huevo para irlas aprendiendo!)

Como veréis me he emocionado un poco y he añadido una segunda pista de guitarra por debajo. Me gustaría estudiar otros patrones de esta misma escala para ir haciendo la canción menos repetitiva y previsible...

La criatura: [goear]d3c3256[/goear]

brutal

P.D: No és gens constructiva, però és el que penso

Un saludo!

brutal

thenineinballs l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 jul. 2009, 16:19, en total s’ha editat 2 vegades.
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Tabu » 04 jul. 2009, 12:13

thenineinballs ha escrit:
brutal

Gracias thenineinballs! Es la primera vez que "toco en público" así que cualquier cosa que no sea un "dios! que ruido es ese?" me parece genial... :cool:
Tabu

EntradaAutor: thenineinballs » 04 jul. 2009, 14:41

Per cert, crec k hi ha un error...

al meu darrer missatge no m'hi apareix la meva "aportació"

que lleig
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: bendo » 04 jul. 2009, 20:59

Spoiler: ensenya
Codi: Selecciona’l tots
[quote="Tabu"]Hola a todos!

Como veréis me he emocionado un poco y he añadido una segunda pista de guitarra por debajo. Me gustaría  estudiar otros patrones de esta misma escala para ir haciendo la canción menos repetitiva y previsible...

La criatura:  [goear]d3c3256[/goear]

Un saludo!

[/quote]
brutal

thenineinballs ha escrit:Per cert, crec k hi ha un error...

al meu darrer missatge no m'hi apareix la meva "aportació"

que lleig

edita tu mensaje y pon lo que te he puesto en "codi" dentro del spoiler, te saldrá lo que querias
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: thenineinballs » 05 jul. 2009, 16:38

Aquí he fet algun arreglillo (a la part del principi(que hi havia moltes coses (notes) mal posades) i del final (anada de la (polla) olla) i en algunes notes supermegaexplotades i allargades que sonaven una mica a organillo, que li he ficat una mica de vibració de nota)

el comentari anterior he intentat que fós el mes recargolat possible per dificultar la vostra lectura, mentres pitjeu al play i simplement ho escolteu (per donar temps i tal)

Thenineinballs
[goear]90d66ff[/goear]

i ara "en sèrio", si veieu que alguna cosa no quadra o que hi podria fer algun altre tipus d'arreglo... a dir-ho! que es que jo ja no se que mes puc fer-hi (potser perqué el nen no ha estudiat música i te el gust posat en un lloc) :caca:
thenineinballs
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: valls » 05 jul. 2009, 19:20

Genial Nineballs! Això es el que esperavem de tu si senyor!! :brutal:

Bienvenido Tabu, por ser la primera vez que sacamos algo está muy bien y muy trabajado si señor, primero que utiliza dos guitarras :brutal: :solo:
respecto a las escalas y toda la teoria que llevan detras vamos a ver como lo hacemos! en este caso la escala de Si menor es la que cuadra bien con todo el backing pero en las progresiones que funcionan con base de acorde diferente al Si podríamos variar de escalas y modos.
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: Tabu » 05 jul. 2009, 22:03

Thenineballs, yo de temas de teclados, sintetizadores y tal no tengo ni p... idea...mola mucho ese sonido como de wah!!! Yo siempre he pensado que la guitarra le da mil vueltas a los teclados porque da muchas más opciones de expresión (bendings, vibratos, etc)...me lo replantearé :brutal:

Gracias Valls! La verdad es he debido grabar como mil doscientas tomas hasta que salió eso...que es justamente por lo que comentaba lo de las escalas y los backings, porque es una forma bastante divertida (que al final es de lo que se trata esto para mí) de aprender algunos patrones. Eso de practicarlas arriba y abajo mil veces está bien, pero es cansino y con la backing te anima a practicar.

Yo de teoría musical no tengo ni idea, y no tengo capacidad de relacionar una backing que escuche con una escala concreta (lo de los modos no se ni lo que es, aunque lo he escuchado miles de veces :oops: ) En fin, con el tiempo espero ir pillando esos conceptos y si hacéis videos al respecto no tengo la más mínima duda.
:solo:
Tabu

EntradaAutor: Delek » 06 jul. 2009, 16:37

Aqui va mi improvisacion:

Delek
[goear]2771ca5[/goear]

http://www.goear.com/listen/2771ca5/Delek-Delek

:solo: :metal: :brutal:
Delek
Primers acords
Primers acords

Entrades: 32
Membre des de: 20 juny 2009, 13:26

EntradaAutor: Shaphire138 » 06 jul. 2009, 21:21

Hola buenas, esta es mi primera idea, escuche la cancion i me vino esto a la mente:

Perdonad los fallos ya que tan solo llevo 1 año tocando.
http://www.goear.com/listen/1d9373e/new-dani <------------------------------------- Click Aquí!!!!

[goear]1d9373e[/goear]
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

AnteriorSegüent

Torna a: Concursos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant