SORTEIG DE UN AJUST DE GUITARRA [FINALITZAT]

Aquest és el fòrum on es faràn tots els concursos del Tocamela, sigui un sorteig de samarretes, d'entrades de concerts, guitarres de regal, o de qualsevol promoció que fem des del Tocamela.
Regles del fòrum
Llegiu atentament les normes de cada concurs i contesteu en els fils apropiats. Tots els posts fora de lloc s'esborraràn.

Re: SORTEIG DE UN AJUST DE GUITARRA

EntradaAutor: valls » 06 març 2009, 17:38

jframos ha escrit:Pues si que teneis problemas con vuestros "instrumentos" xD , la verdad es que me lo estais poniendo dificil...

xD

Que tal Jose? Benvingut a la casa!
Algun consejillo pa la peña no estaría de más ;)

Salut i tocamela 8-) (eso viene a ser el saludo oficial de la casa, que dices podríais hacer otro...pues si..bueno)
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: blackmogul » 06 març 2009, 17:42

Miguelon ha escrit:
Dibujo.JPG

Aquí teniu la meva família nombrosa. D'esquerra a dreta teniu l'Sr800, la Corina, la Sagrista, l'XP, la Starlite, en PSS 50, la hawaiana i la del Txiki-Txiki. Hi falta la Picado, en aquest moment a l'hospital. El senyor 800 i la Starlite també necessiten un tractament que, malauradament, no ens podem permetre.

En 800 és de l'any 91. Un error de fàbrica, una tara, el va fer, ho veieu vosaltres mateixos, per esquerrans, oh desgràcia. Per això el van abandonar. El vaig trobar davant de la meva porta, dins un estoig sense bisagres, cobert de pols. Havien destrossat la seva electrònica; els ulls se'm cobrien de llàgrimes. Jo li vaig canviar d'ordre les cordes, amb l'ajut del company de pis vem trobar els cables que faltaven i li vem posar una pila nova. Ara sóna, però necessita atenció mèdica urgent.

La Starlite és del 1997, té el síndrome Floyd Rose. No sé com, té una esquerda poc profunda al màstil. La seva petita caixa li dóna un só feble, amb poc cos.

L'únic sà, de moment, és el PSS 50. Però tard o aviat l'acabaré obrint i remenant per dins.

Qualsevol ajuda serà benvinguda.

Que triste historia... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: trust » 06 març 2009, 21:17

Sincerament vui l'ajust de guitarra no perquè me'l mereixi jo, si no perquè se'l mereix la guitarra...és la única que t'acompanya en els bons com en el moments dolents...a part la guitarra ja té els seus dos anys...i com que tinc dos germans petits mentre jo no estic a casa em remenen la guitarra com volen (sense malinterpretar eee...) i al final acaba amb tocs per totes bandes, així que un posada a punt se la mereix.

^^
trust
Començo
Començo

Entrades: 12
Membre des de: 01 nov. 2007, 21:07

EntradaAutor: bendo » 06 març 2009, 21:41

"para que ella lo valga"
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: nana_11 » 07 març 2009, 13:57

principalment, i sense ànims de desanimar els altres tocamelons, perquè sóc una futur geni de la guitarra, i en segon lloc, perquè la humbucker del pont se'm va mig desenganxar l'altre dia. Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres :oops:
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 389
Membre des de: 21 abr. 2008, 17:47

EntradaAutor: stratocaster_o » 07 març 2009, 16:20

nana_11 ha escrit:Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres :oops:

No, nana, serà millor per tots si ens recordes quan HAGIS caigut al món de les drogues. Que hi ha crisi i van cares! 8-)
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 101
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:08
Ubicació: Piera (Catalunya)

EntradaAutor: bendo » 07 març 2009, 17:41

nana_11 ha escrit:principalment, i sense ànims de desanimar els altres tocamelons, perquè sóc una futur geni de la guitarra, i en segon lloc, perquè la humbucker del pont se'm va mig desenganxar l'altre dia. Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres :oops:

pos a vore si a part de recordarnos ens fas algún regalet
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: nana_11 » 07 març 2009, 21:30

bendo ha escrit:
nana_11 ha escrit:principalment, i sense ànims de desanimar els altres tocamelons, perquè sóc una futur geni de la guitarra, i en segon lloc, perquè la humbucker del pont se'm va mig desenganxar l'altre dia. Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres :oops:

pos a vore si a part de recordarnos ens fas algún regalet

òbviament, la publicitat de la pàgina serà tan habitual que el tocamela haurà de ser allotjat a 15464132 servidors diferents de tants usuaris i tantes visites que tindrà la pàgina...
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 389
Membre des de: 21 abr. 2008, 17:47

EntradaAutor: rogercat » 08 març 2009, 21:51

per una vegada en aquest tema anire serio. la meva guitarra, te les 2 cordes mes gruixudes i la del si que trastegen, que si memociono o les toco fort foten un crit que ja man deixat sord de 3 orelles. te de tot, el 12 traste no sona com a la corda lliure, te 4 notes mes amunt i per molt que ho intenti no em surt darreglar. soc pobre, me de fer les meves pues i tot xDD xDD

demano que us apiedeu i que mel consediu a mi larreglillo que jo soc un manasses i deixaria la guitarra desmuntada per aqui i alla, i quan la muntes (si ho aconseguis) em sobrarien pesses com sempre.

siusplau soc un bon home i una futura estrella de la guitarra que quan sigues multimillonari i tingues a 5 noies a cada costat, una gran mansio i tot aixo dels rics hos en dunaria un pessic de les meves peles a cada un, paraula.
copa, lliga i champions !!!!!!!!!!
rogercat
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 123
Membre des de: 10 feb. 2009, 22:24
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: bendo » 08 març 2009, 22:45

rogercat ha escrit:siusplau soc un bon home i una futura estrella de la guitarra que quan sigues multimillonari i tingues a 5 noies a cada costat, una gran mansio i tot aixo dels rics hos en dunaria un pessic de les meves peles a cada un, paraula.

mira, uno que te trellat!!!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 09 març 2009, 11:00

:lol: hmmmm bona proposta!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: jframos » 09 març 2009, 12:35

valls ha escrit:
jframos ha escrit:Pues si que teneis problemas con vuestros "instrumentos" xD , la verdad es que me lo estais poniendo dificil...

xD

Que tal Jose? Benvingut a la casa!
Algun consejillo pa la peña no estaría de más ;)

Salut i tocamela 8-) (eso viene a ser el saludo oficial de la casa, que dices podríais hacer otro...pues si..bueno)

Que tal tio?

Pues mira como consejo de verdad solo puedo dar uno... chicos/as sed limpios xDD . No mira cada uno sabe realmente lo que necesita su instrumento los que pasa es que el 75% de las personas no se da cuenta de que con un simple cambio de cuerdas periodico, quiero decir con periodico en cambiar las cuerdas como mucho cada mes y medio y aprovechando el cambio de cuerdas limpiar a fondo el instrumento(que lo puede hacer uno mismo) vas a alargar la vida de tu instrumento el doble. Sobre todo con los trastes, ten en cuenta que el material de los trastes es mas blando que el de las cuerdas con lo cual cualquier residuo de metal de las cuerdas+la porqueria que dejamos con las manos se convierte en una lija increiblemente efectiva, ya sabes como sigue. Tambien decirles a todos que aquí estoy para lo que necesiten, que si quieren preguntarme algo o tienen alguna duda en cuanto a materiales no duden en ponerse en contacto conmigo.

venga pues, un saludo
jframos
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 3
Membre des de: 04 març 2009, 19:57
Ubicació: Barbera del Valles

EntradaAutor: HAL 9000 » 09 març 2009, 15:34

Per si no ha quedat clar, el post de sobre meu és del cavalieri que farà l'ajust de guitarra ;)
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: blackmogul » 09 març 2009, 19:42

HAL 9000 ha escrit:Per si no ha quedat clar, el post de sobre meu és del cavalieri que farà l'ajust de guitarra ;)

Y además gran consejo el suyo, aunque si le hacemos caso perderá faena, así que nada, a tocar todos con las manos sin lavar despues de ir al baño.

:mrgreen:
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: valls » 11 març 2009, 19:59

Si algu vol dir alguna cosa per aqui que espavili perquè sinó el nostre superman de les guitarres (en SuperRamos, vamos) decidirà qui de vosaltres tindrà l'honor de tenir la guitarra tant a punt com al senyor Satriani li agradaria trobar-la!!

El concurs te durada fins demà, i es tancarà quan en Ramos postegi el guanyador
Be deixarem el post uns dies per si algú vol felicitar el guanyador

Salut i sort a tothom!! :mrgreen:
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: bendo » 11 març 2009, 21:56

valls ha escrit:El concurs te durada fins demà, i es tancarà quan en Ramos postegi el guanyador

que diga "bendo", per favor
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: jframos » 12 març 2009, 17:05

Bueno, bueno despues de dias de deliveración y consultas, la dirección del concurso hemos decidido que... The winner is...... stratocaster_o

Felicidades a este personaje y gracias a todos por vuestro tiempo.
jframos

Entrades: 3
Membre des de: 04 març 2009, 19:57
Ubicació: Barbera del Valles

EntradaAutor: bendo » 12 març 2009, 17:29

vale mola acepto la derrota y todo eso pero...

¿por? más que nada por saber si os ha pagado o es que es mas guapo o que es lo que ha molado de su "solicitud ansiosa"

pd_ enhorabona stratocaster_o
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: valls » 12 març 2009, 17:47

Felicitats Strato, la veritat es que la instància estava currada de collons!
:brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Parlem per MP per acabar de tancar el tema ok?
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: stratocaster_o » 17 març 2009, 19:24

Eis, tocameloooons! Perdoneu per trigar en contestar, es que estic d'exàmens a la facultat.

Gràcies per aquest premi. Tenia un discurs preparat, però he perdut el paper (això ho diré quan em donin el Nobel). Bé, deixeu-me improvisar alguna cosa:

Ara que he guanyat, us puc dir... Muahahahaha! Era broooma! Heu picat a les meves amenaçes! xDD

Apa tocamelons! Un plaer pertànyer a aquesta comunitat (ànims, un dia conquerirem el món, us ho garanteixo, i en Pac serà el nostre capità). Llarga vida al Tocamela!

Salut i a tocar-la! 8-)
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 101
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:08
Ubicació: Piera (Catalunya)

EntradaAutor: Pac » 17 març 2009, 20:37

jo??, pos neu llestos...amb lo ñigui ñogui que jo soc....em pararè a veure totes les flors del camp eh??....bueno bueno... :oops: xDD

Enhorabona strato!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

Anterior

Torna a: Concursos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant