jframos ha escrit:Pues si que teneis problemas con vuestros "instrumentos", la verdad es que me lo estais poniendo dificil...

Que tal Jose? Benvingut a la casa!
Algun consejillo pa la peña no estaría de más

Salut i tocamela

jframos ha escrit:Pues si que teneis problemas con vuestros "instrumentos", la verdad es que me lo estais poniendo dificil...
Miguelon ha escrit:
Aquí teniu la meva família nombrosa. D'esquerra a dreta teniu l'Sr800, la Corina, la Sagrista, l'XP, la Starlite, en PSS 50, la hawaiana i la del Txiki-Txiki. Hi falta la Picado, en aquest moment a l'hospital. El senyor 800 i la Starlite també necessiten un tractament que, malauradament, no ens podem permetre.
En 800 és de l'any 91. Un error de fàbrica, una tara, el va fer, ho veieu vosaltres mateixos, per esquerrans, oh desgràcia. Per això el van abandonar. El vaig trobar davant de la meva porta, dins un estoig sense bisagres, cobert de pols. Havien destrossat la seva electrònica; els ulls se'm cobrien de llàgrimes. Jo li vaig canviar d'ordre les cordes, amb l'ajut del company de pis vem trobar els cables que faltaven i li vem posar una pila nova. Ara sóna, però necessita atenció mèdica urgent.
La Starlite és del 1997, té el síndrome Floyd Rose. No sé com, té una esquerda poc profunda al màstil. La seva petita caixa li dóna un só feble, amb poc cos.
L'únic sà, de moment, és el PSS 50. Però tard o aviat l'acabaré obrint i remenant per dins.
Qualsevol ajuda serà benvinguda.
nana_11 ha escrit:Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres
nana_11 ha escrit:principalment, i sense ànims de desanimar els altres tocamelons, perquè sóc una futur geni de la guitarra, i en segon lloc, perquè la humbucker del pont se'm va mig desenganxar l'altre dia. Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres
bendo ha escrit:nana_11 ha escrit:principalment, i sense ànims de desanimar els altres tocamelons, perquè sóc una futur geni de la guitarra, i en segon lloc, perquè la humbucker del pont se'm va mig desenganxar l'altre dia. Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres
pos a vore si a part de recordarnos ens fas algún regalet
rogercat ha escrit:siusplau soc un bon home i una futura estrella de la guitarra que quan sigues multimillonari i tingues a 5 noies a cada costat, una gran mansio i tot aixo dels rics hos en dunaria un pessic de les meves peles a cada un, paraula.
nana_11 ha escrit:principalment, i sense ànims de desanimar els altres tocamelons, perquè sóc una futur geni de la guitarra, i en segon lloc, perquè la humbucker del pont se'm va mig desenganxar l'altre dia. Quan sigui famosa, rica, i encara no hagi caigut en el món de les drogues, em recordaré de tots vosaltres
valls ha escrit:jframos ha escrit:Pues si que teneis problemas con vuestros "instrumentos", la verdad es que me lo estais poniendo dificil...
![]()
Que tal Jose? Benvingut a la casa!
Algun consejillo pa la peña no estaría de más![]()
Salut i tocamela(eso viene a ser el saludo oficial de la casa, que dices podríais hacer otro...pues si..bueno)
HAL 9000 ha escrit:Per si no ha quedat clar, el post de sobre meu és del cavalieri que farà l'ajust de guitarra
valls ha escrit:El concurs te durada fins demà, i es tancarà quan en Ramos postegi el guanyador
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants