Presenta't aqui !!!

D'on ets? Com et dius? Quants anys tens? Quin instrument toques? Ets una persona normal o t'has escapat del frenopàtic? Entra, presenta't, i comença a participar al fòrum!

Re: Presenta't aqui !!!

EntradaAutor: blackmogul » 25 abr. 2009, 13:13

luismi ha escrit:
intratable ha escrit:
valls ha escrit:no no, si totes les noies que han sortit aqui son fakes que fem amb l''Albert i ens morim de riure amb tots vosaltres :lol:

Doncs feu millor de noies que de nois, penseu-vos-ho... xDD

ostia, o sigui que lalbert realment es una dona, ummmm o sigui que tu ferran tambe ets una dona. i el pac, i l'intra... tots sou dones? (menys jo es clar) xD

weno amb unas quantes birres tothom pot ser home o dona xD :taja:

xDD

Los cojones. Hay que tener mas autocontrol, salaos.... xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: Olbense » 27 abr. 2009, 14:34

Hola a tots!!

Jo soc de Barcelona, en tinc 21, y vaig descobrir la pàgina el desembre passat. Fa un any i mig que vaig començar a tocar la guitarra (que per cert, tinc la mateixa que el Xavi!!), y ahir, després de uns messos, em va picar el "gusanillo" de registrar-me al fòrum. Dir que els acords amb "cejilla" els tinc bastant dominats, i que el que més em costa es el tema del puntejat... (y no precisamente porque tenga los dedos como morcillas de burgos...). Dir també que tinc un mal vici: mossegar-me les ungles. Si hi ha algú que tingui el mateix problema, que em recomani algún mètode, tot i que ja ho he provat casi tot... (fins i tot mullar-me els dits amb tequila y sal...)

Salut a tothom i a tocar-la!!
Teruel Existe!!
Olbense
Primers acords
Primers acords

Entrades: 42
Membre des de: 27 abr. 2009, 01:01

EntradaAutor: luismi » 27 abr. 2009, 15:19

Olbense ha escrit:Hola a tots!!

Jo soc de Barcelona, en tinc 21, y vaig descobrir la pàgina el desembre passat. Fa un any i mig que vaig començar a tocar la guitarra (que per cert, tinc la mateixa que el Xavi!!), y ahir, després de uns messos, em va picar el "gusanillo" de registrar-me al fòrum. Dir que els acords amb "cejilla" els tinc bastant dominats, i que el que més em costa es el tema del puntejat... (y no precisamente porque tenga los dedos como morcillas de burgos...). Dir també que tinc un mal vici: mossegar-me les ungles. Si hi ha algú que tingui el mateix problema, que em recomani algún mètode, tot i que ja ho he provat casi tot... (fins i tot mullar-me els dits amb tequila y sal...)

Salut a tothom i a tocar-la!!

benvingut noi, jo abans tambe tenia aquest mateix problema d les ungles, crec que aixo del tequila i sal no funciona, encara que no lhavia sentit mai xD aixo dona mes ganas de menjarte-les XD jo el que et recomano es que la gent que sempre esta amb tu (amic, familia) quan vegi que et mossegues les ungles que fagi el mateix que tu, que t'imiti, aixo sempre funciona amb els tics nerviosos de qualsevol tipus, ho tinc comprovadissim.
pero crec q aixo de tenir les ungles curts no es cap probleme, les meves sempre estan curtes i toco la guitarra, faig puntejats i tot aixo, no cal tenir unes garres (crec jo, vaja)

bona sort!
luismi
Profe
Profe

Entrades: 231
Membre des de: 16 feb. 2009, 18:36

EntradaAutor: Pac » 27 abr. 2009, 19:25

Jo crec que millor es que qui tinguis a prop...et foti una cleca cada vegada que et vegi...així aprendràs...cony! com els ratolins de laboratori..que li posen corrent al formatge vermell, i no al formatge blau...així aprenen amb impulsus (elèctric el ratoli, impulsos percutors en el teu cas) que es lo bo i lo dolent!

Per cert...benvingut :taja:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Olbense » 28 abr. 2009, 13:45

Gracias por los musiconsejos, però casi preferixo seguir mentjant-me les ungles que sinó amb tanta cleca acabaria amb el cap com un timbal...

Salut!
Teruel Existe!!
Olbense
Primers acords
Primers acords

Entrades: 42
Membre des de: 27 abr. 2009, 01:01

EntradaAutor: Pac » 28 abr. 2009, 17:34

ui!! donç ves amb compte que encara acabaries fent de bateria jejejeje

;)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Emili » 28 abr. 2009, 18:11

Pac ha escrit:ui!! donç ves amb compte que encara acabaries fent de bateria jejejeje

;)

nop !!! se li escaparien les baquetes perque no las pot agafar be ...
... jo diria que ..... la pandereta ... :metal:
GIBSON J200, poesia pura
Emili
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 110
Membre des de: 09 set. 2008, 17:38

EntradaAutor: intratable » 28 abr. 2009, 19:48

Emili ha escrit:
Pac ha escrit:ui!! donç ves amb compte que encara acabaries fent de bateria jejejeje

;)

nop !!! se li escaparien les baquetes perque no las pot agafar be ...
... jo diria que ..... la pandereta ... :metal:

Cap problema. A ca'n tocamela hi ha videos per a tothom: http://www.tocamela.cat/video/com-tocar-la-pandereta/
"Cap esforç és en va i tot ajuda, però encara queda molt camí." (Albert Catalan, posseït per Miquel Martí i Pol)
--
http://www.lluismarti.cat
intratable
Professor Estoic
Professor Estoic

Entrades: 860
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:02
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: Sruc » 01 maig 2009, 12:03

Hola penya, em dic Ruben, tinc 17 anys i no sé tocar el Fa. Vaig començar a tocar la guitarra fa un mes, més o menys i soc un pato, espero que m'ajudeu a ser almenys com aquest
...

Que noo... que se tocar zombie i ja sóc feliç com unes pasques.

Bueno, la meva musica preferida es el progressive rock pero... m'adapto a tot; m'agraden molt els classics i també em fot que els posin amb pitos i flautes a les discoteques (quina manera de deshonrar la música). Em sembla que ja esta.

PD1: Enhorabona per la pàgina es collonuda.
PD2: Jo també em mossego les ungles i prefereixo que no em vagin foten cleques.
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: JALAVECO » 01 maig 2009, 12:11

Hey nanos,

Sóc el Jose i estic vivint a Londres però sóc de Barna, vaig començar a tocar la guitarra fa quatre mesos, vaig comprar una acústica i ara tinc una espanyola que s'ha convertit en la meva novia (es diu Celia), i sincerament encara que intento tocar una miqueta de tot (sabina, EUDLF, etc) la veritat es que el que m'agrada es la Rumba, que desde fora te n'adones de que es veritablement nostra i es molt bona.

Vaig estar la setmana pasada en un concert en Londres de Peret i La troba Kung fu i la gent va flipar dels ritmes i de la marxa que teníem els que coneixiem aquests monstres de la música.

Ruuuuuuuuuummmmmmbaaaaaaaaa!!!!

Petonets desde les fredes terres angleses.
JALAVECO
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 8
Membre des de: 26 gen. 2009, 12:24

EntradaAutor: HAL 9000 » 05 maig 2009, 00:34

Tanco aquest fil i tothom a presentar-se en fils individuals a partir d'ara!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

Anterior

Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant